Este CHEP Display-ul necesar pentru afacere offline?

CHEP Display este extrem de important atunci cand vine vorba de afisarea si vanzarea produselor.

Pentru a capta atentia cumparatorului ai foarte putin timp la dispozitie, de aceea este bine sa iei in considerare CHEP Display. De ce? Display-urile si standurile din carton de tip POP, POS si in general toate printurile de trade marketing sunt atragatoare si ofera mai mult spatiu pentru publicitate darsi o expunere de directa a informatiei cu un mesaj personalizat ce iti poate aduce vanzari.

Invelisul CHEP Display ofera o suprafata mare pe care o poti folosi pentru atractie vizuala, cunoastere a marcii, publicitate pentru produse si pentru marketing general.

Asigura-te ca mesajul poate fi citit de la cel putin 30 de metri distanta – cu atat mai bine pentru a capta atentia cumparatorului, ceea ce il poate ajuta sa ia decizia de a-ti cumpara produsele.

Din punct de vedere fizic, cumparatorii au tendinta de a vira spre dreapta (90% fac acest lucru) atunci cand intra intr-un magazin, asa ca, daca este posibil, plaseaza CHEP Display in partea dreapta a intrarii. Sau, daca ai un contract cu un magazin pentru a-ti afisa produse, verifica daca iti poti plasa afisajul in aceasta locatie principala a magazinului.

Inainte de a comanda CHEP Display, asigura-te ca ti-ai ales forma, dimensiunea si culoarea potrivita marcii tale, pentru a putea iesi in evidenta. Pentru a face o impresie deosebita, adauga culori vii sau foloseste-te de culoarea brandului tau.

Display-urile si standurile din carton de tip POP, POS si in general toate printurile de trade marketing sunt necesare pentru orice afacere offline. Oamenii cumpara din magazin. De fapt, conform unor studii, 82% dintre oameni au spus ca inca prefera cumparaturile fizice, chiar daca mai comanda si online.

Daca iti doresti ca lumea sa iti cunoasca mai bine produsele, sa ai o expunere mai vizibila in magazin, comanda CHEP Display. Poti personaliza de la zero, iti poti alege orice format iti doresti care sa te reprezinte si sa intareasca identitatea vizuala a brandului de produs.

Articole asemănătoare: